Протягом 2022/2023 навчального року в закладі дошкільної освіти, згідно моніторінговим дослідженням, були отримані наступні дані:
Ранній вік
Види занять | Гр..№ 11 | Гр..№ 2 | ||
початок навч. року | кінець навч. року | початок навч. року | кінець навч. року | |
Фізичний розвиток | 72% | 88% | 76% | 86% |
Мовленнєвий розвиток | 68% | 92% | 75% | 88% |
Логіко-математичний розвиток | 73% | 82% | 74% | 84% |
Ознайомлення з навколишнім | 68% | 81% | 71% | 83% |
Ознайомлення з природою | 70% | 84% | 70% | 84% |
Зображувальна діяльність (малювання, ліплення, аплікація) | 72% | 86% | 72% | 86% |
Художня література | 73% | 81% | 73% | 81% |
Молодший дошкільний вік (4-й р.ж.)
Види занять | Гр..№ 4 | Гр.№ 9 | Гр..№ 10 | |||
початок навч. року | кінець навч. року | початок навч. року | кінець навч. року | початок навч. року | кінець навч. року | |
Фізичний розвиток | 55% | 68% | 54% | 66% | 57% | 70% |
Мовленнєвий розвиток | 57% | 74% | 61% | 68% | 56% | 62% |
Логіко-математичний розвиток (сенсорний) | 53% | 64% | 62% | 71% | 57% | 66% |
Ознайомлення з навколишнім | 60% | 72% | 57% | 68% | 54% | 67% |
Ознайомлення з природою | 59% | 69% | 55% | 64% | 60% | 71% |
Зображувальна діяльність (малювання, ліплення, аплікація) | 52% | 64% | 58% | 70% | 58% | 65% |
Художня література | 56% | 72% | 59% | 68% | 60% | 72% |
Середній дошкільний вік (5-й р.ж.)
Види занять | Гр..№ 1 | Гр.№ 5 | Гр.№ 8 | |||
початок навч. року | кінець навч. року | початок навч. року | кінець навч. року | початок навч. року | кінець навч. року | |
Фізичний розвиток | 76% | 86% | 73% | 84% | 71% | 85% |
Мовленнєвий розвиток | 77% | 86% | 73% | 82% | 70% | 81% |
Логіко-математичний розвиток | 74% | 83% | 74% | 84% | 73% | 82% |
Ознайомлення з навколишнім | 76% | 86% | 74% | 87% | 75% | 85% |
Ознайомлення з природою | 74% | 87% | 75% | 88% | 73% | 80% |
Зображувальна діяльність (малювання, ліплення, аплікація) | 71% | 86% | 73% | 85% | 74% | 86% |
Художня література | 77% | 89% | 74% | 85% | 72% | 80% |
Старший дошкільний вік
Види занять | Гр..№ 3 | Гр.№ 6 | Гр.№ 7 | |||
початок навч. року | кінець навч. року | початок навч. року | кінець навч. року | початок навч. року | кінець навч. року | |
Фізичний розвиток | 74% | 80% | 75% | 82% | 76% | 82% |
Мовленнєвий розвиток | 83% | 89% | 74% | 81% | 72% | 80% |
Логіко-математичний розвиток | 78% | 86% | 77% | 84% | 74% | 83% |
Ознайомлення з навколишнім | 81% | 87% | 76% | 85% | 75% | 84% |
Ознайомлення з природою | 79% | 86% | 75% | 83% | 81% | 86% |
Зображувальна діяльність (малювання, ліплення, аплікація) | 76% | 84% | 74% | 82% | 73% | 82% |
Художня література | 78% | 87% | 76% | 85% | 77% | 84% |
Результати освітнього процесу проаналізовано згідно з діагностикою даних знань, умінь та навичок дітей відповідно до вимог Освітньої програми для дітей від двох до семи років «Дитина».
Показники з різних сфер життєдіяльності свідчать про невеликий обсяг знань, умінь і навичок дітей раннього віку на початку навчального року, що обумовлено перебуванням дітей вдома з батьками (відповідно віку) до зарахування дитини в дитячий садок.